Nizko intenzivna vadba primerna za starejše, začetnike, ljudi s prekomerno telesno težo, povratnike po daljši odsotnosti, rehabilitacijo poškodb in vse, ki bi radi poskrbeli za vitalnost in zdravje svojega telesa.

Trening vključuje vaje z lastno težo in vaje s pripomočki. Z vajami za razvoj ravnotežja, gibljivosti, koordinacije in moči pa vplivamo na celotno telo in se s tem ostanemo vitalni in ohranjamo gibalne ter funkcionalne sposobnosti na stopnji, ki nam omogoča učinkovito gibanje.

Rezerviraj si svoj termin

[[[["field7","equal_to","1"]],[["show_fields","field9"]],"and"]]
1 Step 1
Vaše imeyour full name
accessibility e84e
Vprašanje
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

KOMU JE NAMENJEN?

Ker je za bootcamp vadbo značilno, da na treningih ne izbiramo vaj, ki so tehnično prezahtevne in da so obremenitve vedno prilagojene posamezniku, je vadba primerna za ženske kot moške, za mlajše in starejše tudi za tiste ki v se življenju niso nikoli ukvarjali s športom, ter za vse tiste, ki niste ljubitelji dvigovanja uteži.

* – prva stopnja

Nizko intenzivna, primerna za začetnike, ljudi s prekomerno telesno težo, povratnike po daljši odsotnosti, starejše.