Cross vadba je funkcionalna vadba, ki je sestavljena iz širokega spektra naprednih vaj iz različnih športov, kot so težkoatletske discipline, olimpijsko dvigovanje uteži, dvigovanje kettlebell-ov, atletika, gimnastika, plavanje, tek in še mnogo drugih.

Treningi vključujejo kompleksne vaje z olimpijsko palico, kettlebelli, vaje z lastno težo, tek, pliometrijo, vaje za gibljivost in sproščanje mišic z masažo.

Cilj vadbe je, da pripravi telo da je močno, hitro, gibljivo, stabilno, agilno in vzdržljivo obenem ter s tem oblikuje telo, ki je funkcionalno za vsakdanja opravila.

Zanimivost te vadbe je raznolikost vaj in zaporedja. Obstaja neskončno kombinacij vaj, zato udeleženci vadbe nikoli ne vejo, kaj lahko pričakujejo na treningu.

Rezerviraj si svoj termin

[[[["field7","equal_to","1"]],[["show_fields","field9"]],"and"]]
1 Step 1
Vaše imeyour full name
accessibility e84e
Vprašanje
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

KOMU JE NAMENJEN?

Za vključitev v program crossvadbe je potreba minimalna 8-kratna udeležba na cross vadba light oziroma, ko trener oceni, da ste dovolj pripravljeni za vadbo.

*** – tretja stopnja

Visoko intenzivna vadba, ki od posameznika zahteva dobro telesno pripravljenost, povezovanje gibalnih struktur, različnih oblik vadbe in dobro sposobnost koordinacije v prostoru.